۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۲۶۴۵۲
مطالبه برحق مردم کوهرنگ

شهرستان کوهرنگ از داشتن پزشکي قانوني محروم است

شهرستان کوهرنگ با جمعيت 80 هزار نفري شهري، عشايري و روستايي از نبود پزشکي قانوني رنج مي‌برد.
شهرستان کوهرنگ از داشتن پزشکي قانوني محروم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، پزشکي قانوني سازماني است که ضرورت وجود آن در همه نقاط کشور احساس مي‌شود اما نبود اين سازمان در برخي از مناطق مشکلاتي را براي مردم آن منطقه به وجود آورده است.
 
شهرستان کوهرنگ يکي از شهرستان‌هايي است که درحال حاضر از داشتن پزشکي قانوني محروم است.
 
در حال حاضر اين شهرستان باوجود جمعيت 80 هزار نفري از داشتن پزشکي قانوني محروم است و مردم براي انجام امور مربوط به پزشکي قانوني مجبورند به شهرستان فارسان و شهرکرد مراجعه کنند.
 
نبود پزشکي قانوني سبب به وجود آمدن مشکلات زيادي براي دستگاه‌هاي مرتبط و مردم شده است.
 
مشکلات ناشي از عدم وجود پزشکي قانوني براي شهرستان کوهرنگ توجيح‌پذير نيست و براي مردم به معضلي تبديل‌ شده است.
 
يکي از شهروندان کوهرنگ که يکي از اقوامش سال گذشته در اثر تصادف جان خود را از دست‌ داده بود و نياز به پزشکي قانوني داشت، گفت: خانواده و بستگان متوفي به علت نبود پزشکي قانوني و انتقال جسد به فارسان و شهرکرد متحمل هزينه‌هاي زيادي شدند.
 
مردم کوهرنگ مجبور هستند مسافت 90 کيلومتري کوهرنگ تا مرکز استان (شهرکرد) و بازفت تا فارسان را طي کرده که اين مسئله علاوه‌بر وقت‌‌گير بودن خطرات جاده نيز به همراه دارد.
 
تأمين هزينه رفت‌ و برگشت به مرکز استان براي خانواده‌هاي متوفي بسيار مشکل بوده از اين‌رو وجود پزشکي قانوني براي شهرستان کوهرنگ ضرورت دارد و براي مشکلات ناشي از آن بايد چاره‌‌انديشي کرد.
 
مردم کوهرنگ از مسئولان مي‌خواهند براي استقرار پزشکي قانوني در شهرستان به‌ طور جدي اقدام کند و مردم اين شهرستان را از وضعيت سرگرداني و سردرگمي نجات دهند.
 
از آنجا که پزشکي قانوني تنها براي رسيدگي به امور متوفيان نيست و گره کارهاي زيادي از مردم با حضور در اين شهرستان گشوده مي‌شود وجود آن در شهرستان لازم و ضروري است.

گزارش از همت بدري فرد
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۱:۰۹

30 Dec 2019